Ogłoszenia

10 skutecznych porad mediowego eksperta

Profile

Przygotowanie zapytania ofertowego na zakup powierzchni reklamowej wymaga stosowania dobrych praktyk, aby celnie określić wiele zapisów m.in.:

1)     Przedmiot zamówienia–. ustal główny zakres kampanii reklamowej np. kampania spotowa w telewizji. Warto odkreślić sposób zakupu poprzez domy mediowe czy bezpośrednio od biur reklamy.

2)     Szczegółowy opis przedmiotu zakupu-  określ media: telewizja, radio, Internet, prasa, reklama zewnętrzna, kino i podział budżetu, aby porównać oferty pomiędzy poszczególnymi mediami.

tekst nadesłany przez AVENHANSEN sp. z o. o.


Pracownicy administracji publicznej to osoby, których obowiązki wiążą się z nieustannym kontaktem z obywatelami. Z tego też względu na tej grupie zawodowej spoczywa ogromna odpowiedzialność za bezpośrednią realizację wspólnego dobra. Aby obywatele mieli do publicznej służby zaufanie, musi być ona w swych działaniach kompetentna zarówno merytorycznie, jak i moralnie. Stąd właśnie nierealne jest istnienie służby publicznej bez zasad, moralności czy etycznych ocen.

Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy Adobe- IT Media -zaprasza do udziału w Akcji ADOBE PRO PUBLICO BONO – FILM W SŁUŻBIE PUBLICZNEJ. Akcja jest skierowana do pracowników Administracji Publicznej. Swoim zasiegiem obejmuje placówki i instytucje publiczne z terenu całego kraju, w jej ramach instytucje moga skorzystać na preferencyjnych warunkach z cyklu szkoleń.

Więcej: TUTAJ

Technologie informacyjno - komunikacyjne w administracji publicznej

Instytut nauk politycznych wydziału dziennikarstwa i nauk politycznych Uniwersytetu Warszawskiego zaprasza na studia podyplomowe w roku akademickim 2014/2015. W tym roku odbywa się rekrutacja na nowy kierunek: Technologie informacyjno - komunikacyjne w administracji publicznej.

Treść ogłoszenia dostępna jest TUTAJ

Więcej informacji o tym kierunku TUTAJ

{jcomments on}

Instytut Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego zaprasza

Podnieś swoje kwalifikacje! Zapisz się na studia podyplomowe!