Na stronie DSC pojawiła się krótka relacja ze zorganizowanej przez Szefa Służby Cywilnej oraz Instytut Pracy i Spraw Socjalnych konferencji nt. Zatrudnienie i wynagrodzenia w polskiej administracji publicznej – fakty i mity. Celem konferencji, zorganizowanej przez Szefa Służby Cywilnej oraz Instytut Pracy i Spraw Socjalnych, a adresowanej do przedstawicieli różnych środowisk – parlamentarzystów, przedstawicieli rządu, niezależnych ekspertów, liderów opinii, przedstawicieli świata nauki, ludzi mediów, a także członków korpusu służby cywilnej oraz innych pracowników administracji – było przedstawienie opinii publicznej rzeczywistego stanu zatrudnienia i poziomu wynagrodzeń w polskiej administracji publicznej.

 

Ze szczegółami możecie zapoznać się TUTAJ . Rozumiejąc prawa, jakimi rządzi się krótka relacja prasowa żałuję, że nie zamieszczono jednak nieco szerszych wypowiedzi gości biorących udział w będącej częścią konferencji dyskusji panelowej.

Integralną częścią komunikatu prasowego z konferencji jest dość ciekawa prezentacja na temat finansowania służby cywilnej w latach 2005 - 2012 (w niektórych elementach obejmujących prognozą okres do 2016r.).

Joomla templates by a4joomla