Szef  Służby Cywilnej zaprasza do udziału w konkursie. Uczestnikami mogą być wszystkie urzędy administracji rządowej, które zatrudniają członków korpusu służby cywilnej i stosują obligatoryjne standardy zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej. Szczegóły w regulaminie. Konkurs przebiegać będzie w 6 etapach.

Terminarz etapów Konkursu:

  • Etap I Konkursu (kwiecień 2013 r.) - ogłoszenie konkursu,

  • Etap II Konkursu (od maja do 31 lipca 2013 r.) - nadsyłanie zgłoszeń do Konkursu,

  • Etap III Konkursu (sierpień 2013 r.) - ocena formalna zgłoszeń,

  • Etap IV Konkursu (wrzesień-listopad 2013 r.) - prace Komisji Konkursowej (ocena zgłoszeń i „dobrych praktyk”),

  • Etap V Konkursu (grudzień 2013 r.) - opracowanie wyników i wyłonienie maksymalnie trzech laureatów Konkursu oraz maksymalnie trzech wyróżnionych „dobrych praktyk”,

  • Etap VI Konkursu (styczeń/luty 2014 r.) - uroczyste ogłoszenie wyników i wręczenie nagród laureatom Konkursu.


Jeśli wdrożyliście innowacyjną, skuteczną, powszechną i powtarzalną  „Dobrą praktykę” (osiągnięcie lub rozwiązanie z zakresu dbałości o jakość obsługi i relacji z klientem, które funkcjonuje w urzędzie, i które z uwagi na swoją użyteczność powinno zostać upowszechnione w administracji rządowej) sięgnijcie po ankietę zgłoszeniową.


O co walczymy? Oczywiście w kryzysie o uścisk "Prezesa" - czyli pamiątkową statuetkę oraz tytuł „Najbardziej przyjaznego urzędu administracji rządowej”, który będzie laureatom przysługiwać przez rok (tj. do rozstrzygnięcia następnej edycji Konkursu). Może nie jest to rewelacyjna zachęta. Jeśli jednak nie będzie to "pęd" kierownictwa urzędu do tytułu, a chęć podzielenia się ciekawymi rozwiązaniami, które mogą pomóc innym urzędom, to warto.

Joomla templates by a4joomla