W listopadzie pojawi się w księgarniach najnowsza książka Radosława Hancewicza - "Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie". Ponieważ zainteresowała mnie pierwsza książka tego autora, o której było trochę tutaj oraz druga książka, która miała i u nas swoją recenzję, myślę że skuszę się i na trzecią.
Trudny klient w urzędzie to trudny temat. W całej swojej karierze miałam tylko jedno takie szkolenie, a dobrych parę lat miałam do czynienia z klientami może nie z definicji trudnymi, ale w danym momencie zdenerwowanymi (i to nie ja ich zdenerwowałam, moją rolą było raczej ich uspokoić). Skoro na rynku pojawiła się pierwsza taka pozycja przeznaczona właśnie dla administracji to warto się z nią zapoznać. Musimy pamietać, że w biznesie z zasady płaszczyzna kontaktów klienta z firmą jest całkiem inna - klient płaci i dostaje coś w zamian zazwyczaj od razu... Inna płaszczyzna, inne relacje, inne realia - biznesowe poradniki nie są więc całkiem dostosowane do naszych potrzeb.
Jak przeczytam - będzie recenzja.