termin zgłoszeń: 31 lipca 2017r.
Na portalową skrzynkę wpłynęła informacja z Departamrtnu Służby Cywilnej, którą publikujemy poniżej. Pytanie w podtytule konferencji jest bardzo interesujące, odpowiedź wydaje się oczywista, co nie znaczy, że wszystkim taka sama (w zależności od wyznawanych przez odpowiadającego poglądów na istnienie administracji jako takiej). Myślę, że zdania byłby podzielone - myślę też, że warto się nad tym pytaniem zastanowić nieco głębiej, ale to przy innej okazji. Tymczasem może ktoś z Was zainteresuje się samym wydarzeniem i może nawet - weźmie w nim udział?
Szef Służby Cywilnej i Narodowy Instytut Samorządu Terytorialnego zapraszają na Polską Konferencję Jakości Administracji Publicznej „Innowacje w administracji publicznej – rozrzutność czy inwestycja?”.
Podczas konferencji, która odbędzie się 25 października w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, zostanie zaprezentowanych 9 dobrych praktyk z administracji rządowej i samorządowej, które nawiązują do tematów:
1. Obywatel w centrum uwagi administracji;
2. Budowanie kompetentnej administracji;
3. Rola administracji publicznej w tworzeniu, realizacji i ocenie polityk publicznych.
Zachęcamy do zgłaszania dobrych praktyk, które usprawniają pracę urzędów i pozytywnie wpływają na relacje z obywatelem. Na zgłoszenia czekamy do 31 lipca.
Głównym celem Konferencji jest promocja i upowszechnianie innowacyjnych rozwiązań w administracji publicznej. Udział w wydarzeniu pozwoli także zaprezentować osiągnięcia urzędu, nagrodzić wysiłek pracowników zaangażowanych we wdrażanie nowatorskich rozwiązań a także zapoznać się z rozwiązaniami stosowanymi przez inne instytucje.
Szczegółowe informacje, wraz z wytycznymi do opracowania opisu dobrej praktyki oraz formularzem zgłoszeniowym znajdą Państwo w Serwisie Służby Cywilnej.